Drugi warsztat AKADEMII KOMPETENCJI! Zapisy od dziś!

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA (NIE TYLKO) W BIZNESIE

W komunikacji zawsze mamy do czynienia z nadawcą i odbiorcą komunikatu (liderem i pracownikiem). Każda ze stron ma cel w komunikacji (nadawca – przekazać informację, odbiorca – czegoś się dowiedzieć ). Każdy z uczestników procesu komunikowania się podchodzi do rozmowy z określonym nastawieniem, wynikającym z jego doświadczeń, osobowości. Nastawienie to może ułatwiać lub utrudniać porozumiewanie się. Efektywna komunikacja jest sztuką kompromisu, empatii i proaktywnej postawy wobec rozmówcy i otoczenia, ma wpływ na rozwój pracowników i całej organizacji.

Cele warsztatu:

  • umiejętność operowania obserwacjami w oderwaniu od ocen w określaniu problemów
  • znajomość praktycznych narzędzi związanych z komunikacją, użytecznych w kontekście wszelkich kontaktów interpersonalnych
  • umiejętność jasnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami, współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi oraz między grupami i zespołami
  • umiejętność opracowywania strategii pozwalających na wypracowanie rozwiązań konfliktu lub problemu
  •  umiejętność efektywnej komunikacji opartej na przejrzystej, pozytywnej relacji

PRELEGENT:

Hanna Caplewska – Jest certyfikowanym coachem ACC ICF umiejętności osobistych, kompetencji zawodowych i coachingowych, trenerem, menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w pracy w obszarze marketingu i w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Posiada doświadczenie z zakresu procesów coachingowych i warsztatów dla firm handlowych i produkcyjnych, e-commerce, wyższych uczelni, organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych, bezrobotnych i niepełnosprawnych. Jest dyrektorem poznańskiego oddziału ICF Polska, członkiem komisji rewizyjnej ICF Polska, członkiem Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Rozwoju Osobistego.
Specjalizuje się w coachingu biznesu i kariery. Szczególnie lubi pracować w obszarach, takich jak rozwijanie kompetencji menedżerów (przywództwo), poszukiwanie własnego stylu lidera, budowanie efektywnych zespołów, wzrost efektywności pracy, definiowanie i wykorzystywanie własnych talentów, wytyczanie ścieżki kariery, budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku na rynku pracy, praca ze stresem, z przekonaniami, wartościami, przygotowanie do wejścia na rynek pracy, kreatywne poszukiwanie rozwiązań, skuteczna komunikacja, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, przygotowanie do zmiany zawodu, stanowiska. Świadczy usługi marketingowe dla MŚP.